Jump.in with us

Jump.in האב דיגיטלי שמעניק מקפצה לקריירה בשיווק דיגיטלי לטאלנטים מהפריפריה החברתית.

מה זה האב דיגיטלי?

קורסים מעשיים

סוכנות

דיגיטל

הכשרות

השמה

גיוס בוגרים

והתמחות

סיורים והרצאות אורח

ליווי אישי עד להשתלבות מלאה בעבודה

ההאב כולל הכשרות, השמה וסוכנות דיגיטל שעובדים יחד במודל עסקי חדשני. ההכשרות כוללת ליווי קריירה עד להשתלבות מלאה בעבודה, סיורים והרצאות אורח ובניית נטוורקינג בתחום. סוכנות הדיגיטל משולבת בהכשרה מעשית, הראשונה בארץ במודל של התמחות ומאפשרת לתלמידים ללכלך את הידיים וללמוד מהשטח. אנו מגייסים לסוכנות הדיגיטל את בוגרינו וגדלים וקופצים יחד איתם.

Jump.in הינו עסק חברתי שמוביל אנשים ועסקים למיקסום הפוטנציאל שלהם תוך קידום חברה שוויונית וטובה יותר

Program Manager - רכז/ת תכניות

לאחר סיום שנת פעילות מוצלחת עם 75% השתלבות בעבודה של בוגרינו, Jump.in לקראת מהלך גדילה משמעותי.

השנה הקרובה הולכת להיות מכריעה לגבי המשך הפעילות ואנחנו מחפשים מישהי שמוכנה לקחת על עצמה את האתגר ולקבל תפקיד מוביל, עצמאי ומרכזי מאוד בהצלחה של Jump.in.

 *מנוסח בלשון נקבה אך פונה לשני המינים.

הגדרת התפקיד - 50% משרה (אופציה להרחבת משרה מחודש פברואר 2021)

אחריות על ריכוז התוכניות בשטח, תכלול התכנית ברמה הניהולית והתפעולית, ליווי תעסוקתי והנחיית סדנאות קריירה.

תחומי אחריות

התפקיד כולל (1) תכלול התכניות בשטח, (2) עבודה מול מרצים וניהול הסילבוס, (3) ליווי התעסוקתי, הנחיית סדנאות קריירה וליווי משתתפים בהשתלבות בעבודה, (4) עבודה מול שותפים ומעסיקים, (5) מיון משתתפים, (6) עמידה ביעדי השמה ואימפקט חברתי.

  1. תכלול התוכניות בשטח, ניהול הלו"ז והעבודה מול המרצים, תיאום שינויים ומעקב אחר השתתפות התלמידים ועמידה בנהלים ובמטלות. בניית חומרים וניהול הידע בתכניות. מתן מענה שוטף למשתתפים. פתיחת תכנית אחת לחודשיים.

  2. עבודה מול מרצי הקורס, מעקב אחר עדכונים בתוכן והתאמת התוכן לקבוצה, הנחייה ומתן דגשים הדרכתיים למרצים.

  3. ליווי תעסוקתי למשתתפים והנחיית סדנאות קריירה בהתאם לתכנים של ג'אמפ-אין, תוך התאמת התוכן לקבוצה. עבודה מול מנהלת השותפויות בחיבור למעסיקים רלוונטיים וליווי המשתתפים להשתלבות בעבודה.

  4. לג'אמפ-אין מספר רב של שותפויות עם מעסיקים, חברות תומכות, אירגונים חברתיים וציבוריים. במסגרת התפקיד נדרשת עבודה מול שותפים אלה. בדגש על ליווי המעסיק בכניסה של משתתף לתפקיד, ותמיכה בתהליך הגיוס במידת הצורך.

  5. מיון משתתפים לתכנית, עריכת שיחות טלפון ומתן מידע, שליחת מבחנים ובדיקתם, ראיונות ושליחת טפסי רישום ווידוא גבייה.

  6. עמידה ביעדי השמה, בוגרים בעלי הסמכה, ויעדים של אימפקט חברתי. העברת משוב לשאלוני מדידה וניתוח שלהם.

 

דרישות התפקיד

  1. ניסיון בניהול פרוייקטים

  2. ניסיון בהנחייה ובליווי תהליכים אישיים – יתרון לניסיון בתחום התעסוקה

  3. תואר ראשון – חובה, תואר שני – יתרון

  4. יכולות מכירה והתמודדות עם התנגדויות.

  5. יכולת חשיבה אסטרטגית ויכולת תכנון והוצאה לפועל.

  6. נדרשת יצירתיות בפתרון בעיות באופן מהיר ויכולת 'דילוור' גבוהה גם במצבי לחץ.

  7. יכולת פרזנטציה, הדרכה ועמידה מול קהל.

  8. עבודה בסביבה דינאמית, 'סטארטאפית' עם חוסר ודאות ועצמאות גבוהה.

  9. יכולות בינאישיות גבוהות לעבודה עם לקוחות.

  10. גמישות בשעות העבודה – 2 ערבים בשבוע.

  11. עבודה מהבית ומהשטח – נדרשת ניידות

  12. איכות, מקצועיות והאדם במרכז כערכים מרכזיים וחיבור לאג'נדה החברתית.

 

קו"ח עם התייחסות לתיאור התפקיד למייל: Gali@jumpin.co.il
 

מנהל/ת צוות פיתוח טאלנטים - המשרה אוישה

אחריות על ניהול ותכלול מערך ההכשרות, תוך עמידה ביעדי מכירה, השמה ואימפקט חברתי.

 

תחומי אחריות:

התפקיד כולל (1) ניהול של שיווק התכניות, (2) ניהול צוות ההכשרות והמרצים, (3) ניהול שותפויות עסקיות וחברתיות, (4) ניהול תהליך הליווי התעסוקתי וההשמה, (5) תכלול ותיאום כל התכניות אל מול כל הגורמים הרלוונטיים כדי לוודא התנהלות ותפעול שוטף ואפקטיבי, (6) עמידה ביעדים ומדידת התכנית והאימפקט החברתי .

  1. ניהול מערך השיווק של התוכניות למגזר החברתי והציבורי ושירות ללקוח, שיווק ומכירה מסורתית לצד שיווק דיגיטלי בפלטפורמות והנכסים השונים של החברה. העבודה בםועל באחריות מנהל.ת סושיאל וCMO-.

  2. ניהול והגדלת צוות המטה והמרצים בהתאם לתכנית העבודה – ניהול צוות המטה הכולל רכז/י תכניות, מנהל/ת שותפויות ומנהל/ת קשרי מעסיקים והגדלת הצוות בהתאם לעמידה ביעדי התכניות. ניהול מתכלל של צוות המרצים וגיוס מרצים בהתאם לצרכי הקורסים. ניהול המרצים בשטח מתבצע ע"י רכז/י התכניות.

  3. לג'אמפין מספר רב של שותפויות עם מעסיקים, חברות תומכות, אירגונים חברתיים וציבוריים. במסגרת התפקיד נדרש ניהול ומכירה לשותפים בדרגה גבוהה או שותפים חדשים. פגישות היכרות ומכירה עם שותפים פוטנציאליים מכל המגזרים. ניהול שוטף של השותפים יתבצע ע"י מנהל/ת שותפויות.

  4. ניהול מערך ההשמה והממשקים בהשמה בין חברי הצוות השונים. ניהול ובניית התוכן והכשרת הצוות לליווי תעסוקתי ולסדנאות קריירה.

  5. תכלול כלל התכניות אל מול הגורמים הרלוונטיים (כגון: מרכזי הזדמנות), תיאום התכנית לפי תכנית רבעונית ואיגום המשאבים הקיימים לצורך ניהול אפקטיבי של כלל התכניות יחדיו.

  6. מדידת יעדי התכניות ויעדים של אימפקט חברתי, טיוב ועדכון נהלים, תוכן ומערכות בהתאם למדידה.

*כחלק מכניסה לתפקיד ובהתאם לצפי גדילה – בתחילת התפקיד ידרש ממנהל/ת המחלקה להוביל תכנית אחת בכל עת (ככל הנראה במשך כשנה).

 

דרישות התפקיד:

  1. ניסיון בניהול תכניות/פרוייקטים וניהול תקציב

  2. ניסיון בניהול תכניות חינוך ופדגוגיה – יתרון

  3. ניסיון בניהול צוות

  4. תואר ראשון – חובה, תואר שני – יתרון

  5. יכולות מכירה והתמודדות עם התנגדויות.

  6. יכולת חשיבה אסטרטגית ויכולת תכנון והוצאה לפועל.

  7. נדרשת יצירתיות בפתרון בעיות באופן מהיר ויכולת 'דילוור' גבוהה גם במצבי לחץ.

  8. יכולת פרזנטציה, הדרכה ועמידה מול קהל.

  9. עבודה בסביבה דינאמית, 'סטארטאפית' עם חוסר ודאות ועצמאות גבוהה.

  10. יכולות בינאישיות גבוהות לניהול צוות ועבודה עם לקוחות.

  11. גמישות בשעות העבודה – 2 ערבים בשבוע.

  12. עבודה מהבית ומהשטח – נדרשת ניידות

  13. איכות, מקצועיות והאדם במרכז כערכים מרכזיים וחיבור לאג'נדה החברתית.

 

קו"ח עם התייחסות לתיאור התפקיד למייל: mia@jumpin.co.il

  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
  • LinkedIn - Black Circle